Nytt i garderoben

Svart canada goose väst från Tradera: 310 kr


Kristen Highwaist LT blue från Gina Tricot: 499


 

 

Kristen highwaist Coated från Gina Tricot: 499

Dessa snyggingar fick jag av Marcus för han vill att jag ska ha skinnbyxor men det fick bli en typ :)

Bruna gladiator sandlar från Ellos: 249 kr

Svarta gladiator sandaler från Ellos: 249 kr

När det gäller kläder och skor så är jag väldigt kräsen av mig, för jag hittar oftast inget som duger åt mig :P Men jag har alltid letat efter ett par bra och snygga gladiator sandaler som jag vill bo i under sommaren! Och nu kan jag ha hittat dom. Det som återstår och se är hur som sitter på mina fötter. Jag gillar när dom är strilrena, inte en massa blandade remmar och typ stenar och så. Jag vill helst bara att det ska vara mycket remmar och så klart dragkedja i hälen så att dom är lätta att ta på och av. Och jag tycker att sulan ser så himla skön ut, som birkenstock sulor ungefär. Och det är ju ett jättebra pris, brukar väl annars ligga på 400 kr paret.

 

Blommig klänning från HM trend köpt på tradera: 80 kr

Denna klänning ska jag fixa om. För den både ser ju ut som en tantklänning på galgen som på kroppen. Så den ska bli en kjol :) Eftersom det redan är ett resårband i midjan så behövs överdelen bara sprättas bort och sen sy in resårbandet lite. Sen så har jag en jättefin blommig kjol i sommar!

 

Vit transparant blus från Gina Tricot: 99 kr

Gina Tricot: 99 kr

Gina Tricot: 50 kr

Gina Tricot: 199 kr

Gina Tricot: 149 kr

Gina Tricot: 199 kr

Vila: 249 kr

Nelly Trend: 499 kr

Så jäkla snygga skor!!! Jag har tänkt på att köpa loafers, varför inte göra det med nitar på? :)

Chapnlle: 299 kr

Jag har alltid velat haft lila kilklackar och nu har jag hittat för en billig peng :) Men det som återstår och se är hurvida dom passar på mina fötter, HOPPAS!

Zalando: 159 kr/st

Jag hitta en ny sida idag från en blogg och det verkar som en bra sida med stort utbud av olika märken och så är det gratis frakt & retur som aldrig är fel :) Och bas fodralklänningar är något som jag behöver, speciellt till min gröna army väst från Gina tricot.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0