9 maj 12

6 maj
Ännu mer sjukling :( Usch usch. Men jag åkte upp till mormor för att hämta mina levis short som hon sytt ut och dom blev bra, inga fett valkar längre :) Och man tänkter inte så mkt på det som hon har sytt ut. Sen så blev det en fortsatt Pretty little liars marathon, ligger ju efter några avsnitt :P


7 maj
Åkte till skolan idag, men det borde jag inte ha gjort. För jag fick springa till toan stup i kvarten och snyta mig :( Sen när jag kom hem så blev jag sämre och låg och titta på serier resten av dagen och kvällen. Men jag hade energin och fixa mina skor. Och det kan bli inspiration för er som inte vågar. Det är alltså Edith Nelly shoes jag har gjort om. Jag tycker att dom är så himla mycket snyggare utan banden! :) Före:

Efter:


8 maj
Stannade hemma idag och vilade upp mig. Riktigt skönt var det och är på bättringsvägen nu. Serier och filmer på dagen och bara ta det lugnt :) På kvällen så blev det ju såklart efterlängtade Desperate housewives och GCB. Tänk att det bara är 3 eller 4 avsnitt kvar av Desperate housewives, sen inget mer NÅNSIN! :(

9 maj
Stannade hemma idag med och nu känner jag att jag börjar bli frisk. Jag ska försöka att läsa kurslitteraturen och skriva så mycket jag kan. För att läsa hela boken kommer att behövas för denna kurs. Fy fan att öva till tentan sen :/ Sen så ska jag försöka att rensa lite ur garderoben och lägga ut på tradera så jag kan tjäna lite pengar ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0