5 maj 12

3 maj
Skola igen då. Addärsjuridik är så himla mkt information att ta in och att plugga till tentan kommer att suga!!!! Men efter skolan så solade jag, Jennie och Amanda i solen. Såklart så fick dom färg men jag kan inte se nån skillnad på mig :( sen när jag kom hem så hade mina levisshorts kommit. Dom var alldeles för långa så jag började såklart att klippa dom. Men dom var för tajta i låren såklart, GAAAAHHHH!!!! Men det blev ju tyg över, så mormor får sy ut dom. Inte världens snyggaste, men hellre det än fettvalkar!!
4 maj
Fredag redan! Redan trött på informationsflödet, jag får panik när jag får sitta hela lektionen och bara skriva! Efter skolan så åkte jag. Jennies sista del till paketet hade kommit, så det blev att slå in det :) sedan så blev det att åka till loka och jobba 16-00.
5 maj
Jag börjar bli sjuk, eller är sjuk :( jag är jättetjock i halsen och hostar! Idag så blir det att ta det lugnt och vila på dagen och sen jobba ikväll 17-01 om jag inte har blivit sämre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0