29 maj 12

Hej!
Ett litet uppehåll igen, inte bra där Amber. Men men, olika saker har hänt under den tiden. Jag har fått sommarjobb på Gina Tricot!!!! Och både på stan och på Marieberg :) Ska bli skönt att tjäna pengar denna sommar emot förra fattiga sommaren då jag jobba 3 dagar på hela sommaren!! :O Men dom kommer att kosta och jobba, måste ha mer och nya kläder! Har inte tillräckligt med kläder när man ska jobba flera dagar i rad.

I fredags så hade jag affärsjuridik tentan och gud så nervös jag var, för jag trodde verkligen inte att jag skulle klara den :/ Men jag fick resultatet igår och jag fick VG, 47 av 50 poäng wiihhiiii!!!! Sedan så jobbade jag hela helgen på gina, jobbigt men det gick bra :) Så nu är jag ledig i 3 månader från skolan, både bra och mindre bra! Kommer sakna att träffa mina kära tjejor varje dag :)

Nu är det inte långt kvar till min mamma kommer till Sverige, på lördag för att vara exakt :) Och så kommer hon att vara här i en månad typ :) Och hon har med massa smått och gott till mig, wiee :) Jag och marcus åker in på fredagen, går på bio och sover kvar hos min syster. Sen så plockar vi upp mamma på lördag och åker hem :)

Sedan så har jag suttit och kollat efter lösningar till våran Walk in closet jättelänge och har hittat den billigaste tror jag. Totalt så kommer det att kosta ungefär 3600. Men då är det massa bra saker inräkat, dom t.ex 2 st garderobsstommar som är 100x210cm. Vi kommer att ha 5 garderober utan dörrar varav 3 av dom är mina, haha :P Men när man är tjej så behöver man mycket klädutrymme ;) Om en månad så kommer alla delar att vara köpta och uppsatta förmodlingsvis, LÄNGTAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0