2 maj 12

27 april
Sista dagen på praktiken! Det blev att plocka ihop mina saker och sen göra iordning fika för personalen. Jag fick gå iväg 10 och det var skönt :) sen åka iväg till linde och fylla i mina tatueringar. Efter jag var klar så åkte jag hem. Och tog det lugnt ett tag innan jag åkte iväg och jobba 17-01.

28 april
Först chill på dagen och sedan iväg och jobba 16-00.

29 april
Barnvakt hela dagen åt Moa och Nea! Först så var vi hemma hos "svärföräldrarna och åt grillat. Sedan så gick vi hem och svängde även förbi lekparken en stund. På kvällen så blev det chips och mys :)

30 april
Valborg idag och en ledig dag. På morgonen så blev det att lämna av Nea på skolan och Moa på en lekträff. Sen så blev det att göra lite hemmafru sysslor. Vika tvätt, hänga tvätt, laga byxor, stryka skjortor, plocka lite och tömma diskmaskinen. Sen såklart locka mitt löshår för kvällens aktivitet. På kvällen blev det grillning och en liten fest i huset :)

1 maj
Städning och plockning efter festen, gud så mycket flaskor och burkar! Men det blev också 43 kr i pant ;) på kvällen så kom Emelie, Jennie, Malin S och Malin G förbi och vi grillade, drack vin, spelade våghals och hade det jättetrevligt :)

2 maj
Första dagen i skolan med en ny kurs, affärsjuridik. Denna kurs kommer att bli jobbig för att det är så mycket information att ta in. Efter skolan så köpte jag och Jennie med oss mat från Saigon och åt det hemma hos henne, ute i det fina och varma vädret :) sedan när jag kom hem så hade det kommit lite saker till telefonen i posten, wiieee :) psstt, jag har beställt ett par svarta hunter stövlar nu med. Men jag kommer nog få ett lite bidrag från mammi med :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0