Shopping

Jag har hittat någrat fynd här och där under den senaste tiden och jag måste ju ha lite "show and tell" :) Och som alltid så berättar jag vart jag har köpt plaggen och för hur mycket. Det hjälper ju andra letare, eller hur? :)
Ray ban brillor köpta på tradera: 470 kr


Tupperware rosa vattenflaska köpt på tradera: 79 kr


Apple iPad fodral köpt på tradera: 54 kr

iPad2 skyddsplast för baksida köpt HÄR: 39 kr


Ray ban linne köpt på tradera: 118 kr
(kommer sitta som handen i handsken till levis shortsen)


H&M Conscious collection virkad väst köpt på tradera: 330 kr
(Kommer bli sååå himla snygg till min svarta och marinblåa långklänning!)


Gina Tricot: 299 kr


Scorett: 699 kr
(Men jag betalade endast 99 kr för dom för jag hade ett presentkort och en värdecheck :P)


Scorett: 1499 kr
(Jag bytte dessa mot ett par canada snow stövlar jag hade köpt, klokt val för jag älskar dessa!)


Present från min mamma


Levis 501 shorts köpta på tradera: 350 kr
(håller tummarna att dom sitter snyggt och bra!)
Monki: 350 kr
(En av mina nya favvo stickade tunikor!)
Gina Tricot: 249 kr
(kolla in ryggen på hemsidan, så himla snyggt och stilrent på fest och middagar!)

Gina Tricot: 59 kr/ st
(Jag köpte dessa förra året, men jag tog en för liten storlek. Så varje gång jag böjer mig ner så hoppas brösten fram, haha obehagligt! Men nu hoppas att dom är inte åker ner)

Gina Tricot: 199 kr

H&M: 129+99 kr
(Årets fräscha och snygga bikini! Jag tog inte underdelarna som egentligen hör till då dom är hipters och det satt inge snyggt på mig)

H&M divided: 99 kr
(första mintfärgade plagget och jag älskar färgen!)


Tygpåse med egen bokstav köpt på Thira: 125 kr


Enfärgade tygpåsar köpta HÄR: 45 kr, 45 kr, 7 kr


Gina tricot: 199 kr


Mister bling: 268 kr


Ur och penn: 249 kr


Hm: 50 kr


Wholesome concept: 199 kr
(nya träningsväskan)


Rönisch: 100 kr
(fyndade tränings tights på stadium outlet, köpte dom för 100 kr på rean och ordinarie pris är 699 kr :P)


Rosa iPod köpt på tradera: 300 kr
(fick denna av min älskling, Marcus i alla hjärtans dag och 5 års dags present <3 Jag kommer att använda den när jag tränar/ute och går)


Tvättmedelsburkar från Glasverandan: 189 kr/st

Vit emaljskopa från Glasverandan: 19 kr/st


Griffeltavla från Glasverandan: 99 kr


Rosa silikon muffinformar från Bagaren och Kocken: 69 kr för 8pack


Rosa slev från Bagaren och Kocken: 59 kr


Spritspåse i linne med 5 st olika tyllar från Culina: 99 kr
(Synd att det inte finns spritspåsar som är rosa :( )


Ihopfällbar vattenflaska köpt på tradera: 50 kr


Svarta clarks köpta på Scorett: 999 kr


Konjaksbruna clarks köpta på Scorett: 999 kr
(båda paren är mina favorit skor! Dom här har jag använt väldigt flitigt sen jag köpte dom i höstas. Helt klart värda pengarna!! )

En svart parfym refill från Fun gadgets: 129 kr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0