Ny mobil!

Jag har bestämt mig nu, det blir en vit iPhone 4S 16 GB! Jag är tvungen att bryta löftet med mig själv, men man ska ju investera i en bra telefon. Och jag har inte märkt nån som har klagat på sin iPhone och i stort sett så har ALLA en! Jag ringde telia med och prata med dom, för har jag dom som operatör. Om jag ska binda mig med telefonen så får jag betala en slutfaktura på ca 580 kr och sen så kan jag skaffa ett nytt abbonnemang. Jag har nu Telia max 25 med mobilsurf och spotify och mina fakturor slutar på ca 400-450 kr i månad. Men deras nya Telia flex medium så får jag mobilen med och betalar 449 kr + spotify 99 kr i 24 mån. Då får jag ringa för 1000 min= 16 timmar och skicka 1000 sms & mms och jag får 5 GB mobilsurf. Jag har även tittat ut lite tillbehör jag ska köpa. Och det finns bara en färg jag vill ha min elektronik och dess tillbehör! :)
Rosa bling bling skal på Tradera: 60 kr
Rosa fodral på Tradera: 30 kr


Rosa billaddare på Tradera: 50 kr

Rosa usbladdare på Tradera: 60 kr
(En reservladdare att ha på ställen när man ska iväg och sova nån annan stans)


Coloud Colours in ear hörlurar med svarsknapp från Kjell och Company: 199 kr
(Jag kan bara ha in ear på hörlurar och man får väl med såna där vanliga som åker ur örat hela tiden? Och jag valde vita för att hålla det lite stilrent och att det inte blir för mycket rosa, speciellt om man skulle byta skal, då matchar iallafall lurarna telefon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0