Mina tatueringar

Jag har st tatueringar jag har gjort på 2 år och jag måste säga att det ondaste stället var på insidan av långfingret, det är ju i stort sett bara ben och skinn där :/ Efter det så kommer handleden, det var min första tatuering :) Sen dom 3 andra så känns det lite, men det gör inte ont. Men det är ju som sagt från person till person. Jag kommer därimot ALDRIG tatuera på revbenen, fy fan vilken PAIN det måste vara. Haha jag skulle säkert ligga och stortjuta :P
Detta är min första, men jag har delat upp den i 3 ggr. Först hope och rosa fjärilen i, sen den lila och blå fjärilen och till sist trollsländan. Jag ska bygga på något mer, en blomma tror jag. Och det blir nog innan sommaren :)
Detta är min andra tatuering, det är tecknet för min stjärntecken skorpion :)
Min tredje tatuering. Det står "when one door closes another one opens" men på latin.
Min fjärde tatuering. FY FAN vad den här gjorde ont, och jag fick sitta i värsta konstiga ställningen :P
Min femte och sista tatuering. Den här står min älskade avlidna katt, Nisse :( såhär såg han ut:
Såååå tjock och go :D Men tyvärr så fick han gulsot och diabetes :( :( :( :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0