26 april 12

Hej!
Ännu mer pengar idag, lönen! Lite jobbigt att lönen från loka kommer den 26 och inte den 25, men det är bara att gilla läget :) Jag köpte bara den stickade och ett par sneaker steps igår :) Så när jag använder mina låga vita converse här näst så kommer man inte se kanten av den vita ankelstrumpan :P Idag så har jag även köpt lite sena födelsedagspresenter på tradera till Jennie, hoppas hon blir glad för dom :) Idag så är det tjejkvällen på Vågen och Krämaren 18-21. Hoppas allt går smidigt med stationerna och modellerna :) Och det är ju nästa sista dagen på praktiken, wiiieee!!!!! Jag hade tänkt att jag skulle baka till sista dagen, men får se om jag hinner idag. Annars så köper jag färdig kladdkaka och vaniljsås på ica, hehe ;) Ikväll så ska jag sova hos Jennie igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0