24 april 12

Hej :)
Inne på dag 2 av dag 5 på sista veckan, wiiee!!! Idag så ska jag skriva klart min rapport och sedan kanske be min handledare läsa den och skriva kommentarer. Annars så har jag inte viktigt inbokat på schemat. Håller fortfarande på med modellerna och det går sådär. Jag skrev och frågade en tjej om hon kunde gå för en butik och då sa hon ja. Men då tackade en till tjej ja för dn butiken. Så jag frågade den andra tjejen om hon kunde gå för en annan butik, då svarade hon "antingen denna butik eller så kan det vara"! Vissa är verkligen jobbiga att jobba med :/
Ikväll så ska jag sova hos Jennie :) Får se om hon också sover där eller åker hem till tuna. Men jag längtar till Desperate housewives och GCB, bra serier tycker jag!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0