23 april 12

Fredag 20/4
Fixade med nyhetsbrevet lite på morgonen och fortsatte lite med LIA rapporten. Sen så gick jag upp till Telia och hämtade mitt microsimkort. Sen så åkte jag hem vid lunch för jag mådde jätte illa. Men efter några timmars vila så åkte mådde jag bättre och åkte och jobba på loka 17-23.
Lördag 21/4
Jag tog det lite lugnt på dagen och sen så lagade jag lunch till mig och Marcus, med lite extra betoning på jag. :) Jag gjorde falukorv, potatis och sås och marcus tyckte jättemkt om det. Det gjorde jag mig kan jag säga, en riktig god sås gjord av grädde och lite soya :) Sen så åkte jag och jobba i disken på loka 15-00.
Söndag 22/4
En lugn dag, åh vad skönt! :) Åt pizza med Marcus, Tobbe och Anna på dagen. Sen så vart det serier och film mys :) Tiden springer bara iväg och sen så ska man gå lägga sig när man inte ens är trött :/ Och jag sov typ ingenting alls denna natt, usch fy fan!!!!!
Idag
Sista veckan på praktiken, wiiieee :) Men då har man lite och göra denna vecka också! MÅSTE skriva klart LIA rapporten så slipper jag sitta med den sen, ska vara med på skolans öppet hus onsdag, Tatuering och tjejkväll på torsdag och sen gör jag sista dagen på fredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0