19 april 12

Hej!
Idag så håller jag på och fixar det sista med nyhetsbrevet som ska skickas ut imorrn tror jag. Sedan så håller jag på och frågar några elever om dom kan ställa upp som levande modeller för tjejkvällen på Krämaren 26/4.
Jag fick precis ett mail från ett jobb jag sökt, inköpsassistent på Gina Tricot. Dom hade anställt 4 st redan, men behövde 1-2 st till så dom skulle återkomma om några veckor. Så här väntas förväntasfullt!!! :D Tänk om jag skulle få jobbet, jobba med kläder varje dag gud vad kul! Men då skulle jag också vara tvungen att flytta till borås. Kan ju inte pendla från Grythyttan-Örebro-Borås varenda dag!!! Så jag håller tummarna :)
Nu är det snart bara en vecka kvar på praktiken och det ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till skolan och träffa alla igen, jag har saknat många utav dom :D
Sen så kom min mobil idag, äntligen en ny och fungerade telefon. Men jag har inte betalat för det rosa bling bling skalet jag köpte än, får göra det nu i slutet på veckan så jag får det nån gång :) Sen så hade inte mitt micro simkort kommit, jag tycker att det är dåligt att dom inte tajmar det med telefon!! Så jag har laddat den iallafall och får vänta tills imorrn innan jag kan använda den. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0