18 april 12

Hej!
Idag hade jag det lugnt på praktiken, satt och fixade med min LIA rapport. Jag har påbörjat med diskussionen men vet inte helt hundra hur och vad jag ska skriva det. Så jag lät det bara flöda. Men jag tror det är relativt rätt iallafall. Sen när jag prata med vår "rektor" på skolan hur man skulle skriva så sa hon bara att man skulle hålla det enkelt och att vi har gjort mycket svårare uppgifter förut. Och då ska det här vara lätt som en pannkaka ju!
Gick upp på stan och träffa Kerstin en snabbis och samtalade lite :) Passade även på att prata med vår "rektor" om öppet hus i skolan den 25/4 16-19.
Jag har även börjat kollat lite smått på resor till Rom, Italien i sommar. Jag, Marcus och eventuellt 1-2 till ska ner 1 vecka :D Då blir det att köpa en sån där turistbok och kanske lära mig lite italienska med. :) Flyg+hotell kommer väl typ att hamna på 4000-5000 kr och sen typ 5000-6000 i fickpengar. Så Amber, vart ska du får 10 000 kr ifrån? Ja du Amber, jag får tillbaka från skatten sen så kommer jag förmodligen att jobba med. Och så kan man snika pengar från mamma och mormor kanske? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0