17 april 12

Hej!
Igår så beställde jag telefonen! Den skulle komma inom 4 dagar sa dom, så vi får se om den hinner komma denna vecka :) Jag köpte även displayskydd till fram och baksida av telefonen, så jag kommer inte använda telefonen förrens jag får mina skydd, man ska vara försiktig i början :D Jag övernattade hemma hos Jennie idag, själv och det var lite långtråkigt. Till mat så fick det bli snabbmakaroner och färdig köttfärssås på burk. Det är helt okej faktiskt, passar bra till dagar när man inte orkar göra mat och vill hålla det billigt. Men sen så fick jag se mina serier, Desperate Housewives och GCB. Förresten i DH så får fan Mike inte dö, då kommer jag jag skriva ett väldigt argt brev till manusförfattarna i Hollywood eller L.A!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0