16 april 12

Hej!
I lördags så jobbade jag 15.00-01.30 och gud vad jag var slut efter det passet. Jag har inte jobbat så långt pass på länge! Men kvällen gick bra och jag fick 500 kr i dricks! Det är första gången jag får så mycket och jag är fortfarande glad :)
I igår så tog jag det bara lugnt hela dagen och kollade på film med folk :) Jag kan säga att jag inte har så mycket till liv nu när man har praktik och jobbar på sin lediga tid. Men det är sånt man måste!
Jag vill börja och fixa i huset snart så att det kan bli helt klart nån gång!!! Och speciellt våran walk in closet ska bli färdig så att man nästan vill bo där inne :) Men jag har inga ideér alls om vad jag ska köpa för att få så mycket klädutrymme som möjligt och att hålla kostnaderna nere, TIPS?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0