13 april 12

Hej!
Oooohhh, fredag den 13e idag! Jag är inte vidskeplig men man är på sin vakt dessa dagar utifall något otur händer, haha :P
Jag fick ta Marcus tatueringstid, så om 2 veckor så ska jag göra min 6e tatuering :) Jag kommer inte att berätta i förväg vad jag ska göra, för det finns sådana som kan ta idén och göra det själv :/ Så om 2 veckor kommer jag att avslöja :) Jag ska också passa på då och fylla i dom tre jag gjorde där sist: den på fingret, bygga på den på vristen med hela Nisses namn och trollsländan :)
I eftermiddag direkt när jag kommer hem med bussen så blir det att slänga i sig mat och sedan åka till Loka, för ikväll så blir det att jobba 17-23, ett kort pass behövs efter att ha haft praktik hela veckan och hållt på hela dagen idag :)
Och förhoppningsvis så väntar något paket i brevlådan hemma:D Blir som ett litet barn på julafton när det ligger paket i brevlådan, hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0