12 april 12

Hej!
Jag är riktigt sugen på Hunter gummistövlar! Men samtidigt så känns det ovärt att spendera så mycket pengar på gummistövlar! Men då har man ju en mamma i USA och jag tror nog att det är halva priset på dom där emot vad det är här :P Hoppas hon hittar och med matchande strumpor till :)
Brandos: 1199 kr
Sen häromdagen så såg jag att min syster som går i gymnasiet än har reebok easytone och inte jag! Då vill jag har ett par sådana med. För mina träningsskor som jag har nu är inte så bra och jag har ju väldigt mycket rumpa att träna :P Här är dom modellerna från Stadium som jag tittat på, jag har också lagt dom i den ordning jag vill ha dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0