11 april 12

Hej!
Jag har ju LIA/ praktik på plusgymnasiet och är inne på vecka 7 nu. Under den tiden som har varit så har jag arbetat mycket med planering och marknadsföring. Och det har varit kul :) Sen så har skolan haft samarbete med Vågen, så då har jag fått jobbat med Stephanie som har sin LIA där :) Samarbetet har gått ut på att eleverna har gjort olika saker. Som haft make up och style tävling, varit levande modeller åt olika butiker, målade barn till påskakärringar och påskagubbar och det sista som ska hända nu är på tjejkvällen den 26/4 18-21. Några kommer vara personal shoppers som man kan ta hjälp av, man kan bli stylad och sminkad och få en snabb manikyr.
Nu dom 2,5 sista veckorna så är det lugnt, inte mycket att göra faktiskt :/ Vi har fått i uppgift att skriva en rapport om vår LIA och jag har inte lyckad fått en intervju med rektorn än om det jag behöver få svar på. Men imorrn så ska jag lyckad få mig en intervju! Det är som sagt mycket jag behöver få svar på och det är inget jag kan analysera eller ta reda på själv. För resultatet ska presenteras på ett objektivt sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0