10 april 12

Hallå där!
Nu är det över ett år sen jag bloggade sist! Men som ni kan se ny design- dags att börja blogga igen! För det händer så mycket just nu och jag vill inte vara en person som lägger upp allt på facebook, så då får man komma till min blogg och läsa det :)
Jag kommer också att strukturera upp inläggen mer. T.ex när det gäller shopping så står det bara om shopping i det inlägget. Olika outfits- bara outfits osv.
Det jag kommer att blogga om nu är shopping som vanligt, lite inredning eftersom jag bor i ett stort hus på typ 130 kvm nu och det nya är bakning! :) Jag tycker det är så kul och roligt att baka, så då vill jag visa upp resultaten! :) Och jag kommer att baka i rosa ;) Jag håller på att beställer redskap och tillbehör så fort jag kommer på vad man behöver. Men många av redskapen finns inte ens i rosa :(
Sen så ska jag använda min systemkamera only när jag tar bilder och ser till att dom är snygga! För många av bilderna längre bak i arkivet är lite B :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0