9 jan 11

Lördag 8/1
Idag så blev det att vila och ta det lugnt på dagen. Sen så blev det att göra iordning sig för kvällen. För vi skulle äta 3 rätters hemma hos Evelina, som hon och Jessica hade lagat. Till förrätt så blev det räkcoktail med rostad toast. Till varmrätt så blev det marinerad kyckling, klyftpotatis, sweet chilisås och sen sallad. Och till efterrätt så blev det chokladmousse och fruktsallad. Snacka om att man var stinn efter maten :P Sen efter vi smält maten så åkte vi hem till Robin och träffade lite folk. Men jag blev att må dåligt så vi gick hem :)

Jag och älskling :)

Söndag 9/1
Idag så tog jag en sovmorgon, för jag fick en väldigt sömnlös natt :/ Jag låg och hosta i stort sett hela natten :( Man kan säga att Marcus inte var glad då han skulle upp och jobba på morgonen. Så jag har tagit det lugnt hela dagen och hoppas på att hostan går över snart. Sen så blev det lite film idag också. The grown ups och första Narnia. Jag surfade lite på tradera och har lagt bud på lite saker :) Jag bara älskar det högra setet och jag hoppas att det inte slutar på för mycket, så jag får det :)

 

Sen så tänkte jag även passa på och köpa mig en rosa ipod och låta Marcus få/köpa min gamla, hihi :)

/ a von o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0