6 jan 11

Torsdag
Idag har jag och Marcus varit tsm i 3 år och 11 månader, hihi :) Nästa månad är det 4 år. Gud vad länge och snabbt det har gått :) Dagen så har jag bara tagit det lugnt. Jag är smått sjuk och det är bra tråkigt :/ det kittlas i halsen och öronen och näsan rinner :( Men förhoppningsvis så går det över snart. När jag skulle logga in på blogg.se hemsida idag så såg jag ett inlägg från en annan bloggare om jättesöta och jättebilliga bodies från BikBok! Jag bara måste ha dom!!! Men vilken färg ska jag ta? :)

129 kr styck


Ikväll så blir det att kolla på den bästa serien nånsin, Vampire Diaries och bara vila upp för morgondagen då jag ska jobba 11-19 på Gina :)

 

Sen så har jag hittat en jättebra bild på min nya hårfärg. Jag ska bli det så fort som möjligt, vill ha något nytt :) Och för att inte förknippas med andra personer när jag färgar håret rödbrunt så har jag funderat jättelänge på att färga till den färgen. Jag har bara inte tagit tag i det. Men det verkar som att det kommer att ta tid ändå :/ För först så rakpermanenta håret. Sedan vänta en vecka och då göra en avfärgning. Och om det fortfarande är lite för mörkt så måste jag bleka håret ca 3-4 dagar senare. Och sen vänta ca 4-5 dagar innan jag kan färga håret till den färg jag vill ha, usch vilket jobb :/

Och om jag trivs i hårfärgen så blir det också att färga löshåret till den hårfärgen :) Gud vad dyrt det kommer att bli för mig, usch :/ Men jag kommer nog bli jättesnygg i håret :)

 

/ a von o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0