5 jan 11

Onsdag
Tripp in till Linde idag för Marcus skulle tatuera sig. En koifish med en döskallen som fena typ. Och då passade jag på att boka tid för att göra mina fjärilar. den 31 och då skulle det kosta 500 kr, billigt :) Sen så gick jag in på Gina när jag kom hem och dom hade fått in lite vårnyheter. Passar jättebra nu innan thailand :)

 

Linnena kostar 129 kr styck och kommer att vara jättebra basplagg till thailand och till somarn, då jag bara använder pösiga linnen :) Sen så hade Nelly fått in vårskor också, och dom här fastnade jag för :)

Exclusive Matsumoto 3 SEK 449, Nelly  Shoes - NELLY.COM

449 kr

Sen så blev det att åka till Marcus föräldrar och kolla på thailandsresor. Vi kommer att åka mellan 20-24 feb. Sen så blev det att åka hem till Johan och planera inför sälenresan. Det kommer bli så himla kul och vi kommer att bo i en jättefräsch stuga :)

/ a von o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0