4 jan 11

Måndag 3/1
Idag så blev det att ta det lugnt på dagen :) Jag ska köpa en minidator tilll universitetet och jag har hittat en :) Men jag måste ta den på avbetalning för mina undansparade pengar kommer att gå till thailandsresan. Men jag kommer verkligen att gilla den, sen så är det även Microsoft office på datorn som kommer att vara jättebra för mina studier :)

 

3300 kr

 

Sen på kvällen så åkte vi in till Örebro för vi skulle se Tron 3D på bio :) Den var bra, men inte alls mycket 3D effekter :/ Sen så blev det att svänga förbi donkan innan vi åkte hem. När vi väl kom hem så blev det att kolla på stugor i sälen. Kommer att åka v 3 :)

Tisdag 4/1
Idag så blev det lugnt på dagen :) Titta på tv, sitta vid datorn och bara njuta av den lediga tiden :) Sen så beställde jag även en laptop sleeve och en liten mobilväska från Outlet24. Och jag hade ju turen att det bara var 1 kvar av båda sakerna. Och det är samma fina mönster som på min systemkameraväska :)

Sleeve: 200 kr

Mobilväska: 79 kr

/ a von o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0