25 dec 10

Fredag 24/12
Julafton idag! Det blev att fixa sig på morgonen, sen åka ner till loka och jobba i disken 12-15. Sen efter jag slutat så blev det att åka till marcus föräldrar och fia jul först. Vi tog det lugnt och talade innan vi åt julmaten kl 4. Sen efter maten så blev det att ta det lite lugnt innan tomten kom, hehe :P Och efter tomten hade dragit så blev det att öppna resten av julklapparna :) Jag fick pengar, skor, en kofta, parfym och smink :) Sen på kvällen så åkte jag och Marcus hem till mormor och morfar och firade lite jul där med. Vi fikade och jag fick mina presenter där med. Sen så åkte vi tillbaka hem till marcus föräldrar och drack och pratade lite. Senare på kvällen så gick vi hem och då packade jag för örebro. Sen så blev det att gå och lägga sig. :)

Lördag 25/12
Idag så gick vi upp i en bra tid, vid 10 :) Då blev det att städa och plocka i hela lägenheten. Sen så åkte jag, Marcus och marcus föräldrar till Karlstad och åt mat med Marcus farmor och hennes man och sedan åkte till elgiganten för att kolla mellandagsrean. Men jag köpte inget, jag hade velat köpa en minidator för 1800. Men den var svart och jag vill ha en rosa :)

Ikväll så blir det att åka in till Örebro med sista bussen för jag börjar jobba tidigt imorrn, kl 9. Och då börjar mellandagsrean. Gud vad mycket folk det kommer att vara, haha :P

Söndag 26/12
Jobba på mellandags rean idag 9-18 och grymt mycket folk, hehe :P Men hela dagen gick bra och tiden gick snabbt :) Efter jobbet så blev det att gå hem till lgn, laga mat och matlåda och sedan ta det lugnt resten av kvällen :) Det här köpte jag:

Topp: 75 kr
Shorts: 125 kr



Väska: 75 kr

Sen köpte jag även min julklapp av Jessica som blev en kuvertväska :) Jag har ju lyxen att jag får välja mina egna julklappar och presenter och det tycker jag verkligen om, för då får jag alltid nått jag vill ha ;)

Väska: 249 kr

Måndag 27/12
Jobb idag med 8-18 och det blev mycket städ på morgonen. Men innan vi öppna så var det så fint :) Sen så blev det att se kaos ut under dagen :/ Men det gick bra och jobba idag med. Inte lika mycket folk dock. Efter jobbet så blev deta att laga mat och matlåda och sen ta det lugnt hela kvällen :) Köpte lite mer saker oxå:

Klänning H&M: 99 kr
Halsband Gina Tricot: 75 kr
Tisdag 28/12
Jobb idag 12-19 :) Det minskar med folket för varje dag som går. Det är skönt att det blir lugnare med folk iallafall :) Marcus kom förbi och hälsade på mig på jobbet idag :) Jag blev så glad att se han :) Sen efter jobbet så blev det att åka till lägenheten, titta på film och sedan ta det lugnt resten av kvällen :)

Onsdag 29/12
Jobb idag 12-19. Det gick bra som vanligt, inte mycket annat som pågår än att göra sitt jobb :) Efter jobbet så kom Marcus och hämtade mig vid mberg och sedan så åkte vi och åt middag på Pacos. Men det var inte alls bra där. Service och maten var väldigt dålig. Så det var inte värt pengarna alls. :/ Och pricken över iet är att servitören bröt av Marcus bankkort :/ Sen så åkte vi hem till ghn igen. När vi kom hem så kollade vi på den nyaste vampirediaries avsnittet som är imorrn och fy fan vad bra det är. Jag älskar Vampire Diaries!! Sen så blev det att gå och lägga sig.

Torsdag 30/12
Jobb idag 11-19.30. Långt pass men det gick bra :) Efter jobbet så blev det att åka hem Åsa, Håkan, Inga-Lisa och Uno hem. Dom hade varit och ätit 3-rätters på kungsgatan 1 :) Sen när jag kom hem till gubben så blev det att äta hamburger tallrik, kolla på van helsing och Wolverine :)

/ a von o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0