21 jan 11

Torsdag 20/1
Gud vilken träningsvärk jag har idag! Nu rör jag mig som en gammal kärring :P Så på dagen så blev det att städa lite och sen äta lunch. Vid 3 så åkte jag, Marcus och Marcus till Örebro för att handla lite :) Jag hittade inget :/ Men jag köpte en halsduk som jag ska ha när vi åker slalom från intersport.

150 kr

Sen så köpte jag även en present som vi ska ge till Jennie. Hoppas att hon inte har den och att hon gillar den :) Sen när vi kom hem så färgade jag håret till nougatbrun. Såhär blev resultatet: 


Sen så kollade jag på nätet om jag skulle hitta något att köpa och det gjorde jag. En rosa datormus från Net on Net och en rosa Golla laptop sleeve från Outlet 24.

 

99 kr

225 kr


Fredag 21/1
Idag så blev det en tur in till Örebro. Först så bev det att gå och ta min andra hepatit spruta. Sen så gick jag runt lite på stan och hitta lite jag skulle vilja köpa :) Bl a en skinnjacka från HM. Sen så hade jag seminarium i skolan. Och det gick bra. Jag måstet träna mer på fina ord som vi använder så jag låter smart ;) Sen så gick jag upp på stan igen och köpte hårfärg som jag ska använda till mitt löshår. Och ett mörkblått halsband från Glitter på rean :)


När jag kom hem så blev det att gå hem till Marcus föräldrar och äta räkor och vitlöksbröd och titta på Lets Dance :) Senare ikväll så ska jag försöka hinna färga löshåret. Så jag kan vara lite fin i håret när vi ska äta middag och gå ut i sälen :)

 

/ a von o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0