19 jan 11

Måndag 17/1
Första dagen på universitetet idag :) Lite nervöst med det gick bra :) Vi hade delkurs introduktion och sedan började med att tänkta sociologiskt. När jag slutade så åkte jag upp på stan och kollade runt lite :) Jag köpte en ny väska som jag ska använda under min studietid på åhlens. För min datorväska var så himla opraktiskt att ha :/

399 kr


Sen så blev det att åka hem till ghn :) När jag kom hem så hade mitt paket från nelly kommit och allt passade bra :) Sen så blev det att ta det lugnt och läsa i "att tänka sociologiskt".

Tisdag 18/1

Andra dagen på min studietid. Det är andra dagen och jag är redan efter med läsningen :P Resten av veckan blir det att försöka läsa ut boken och sedan förbereda min seminarieuppgift. Efter skolan så blev det att ta en liten sväng på stan och sedan åka hem. När jag kom hem så hade Marcus lagat pasta med krabba och curry med vitlöksbröd till, mums :) Jag gick även ut på forever 21 och hitta lite billiga grejer som jag ska beställa hem när jag får lön :) Så jävla snyggt med blingade solglasögon så jag måste ha dom i båda färgerna och ett par fina kilklackar till våren och somarn :D

Kilklackar: ca 190 kr

Solglasögon: ca 85 kr/st


Sen så hittade jag ett fint halsband som skulle vara sött till somarn som jag också funderar på att köpa från Forever 21.

Halsband: ca 70 kr

Onsdag 19/1

Inga föreläsningar idag. Som det ser ut på schemat så har man föreläsningar måndag o tisdag och onsdag o torsdag så förbereder man sig för seminariet på fredag som är typ som ett läxförhör som jag har fattat det som. Så odag på dagen så blev det att gå ner till gymmet och träna ben. Så att jag inte får så mycket träningsvärk i sälen :P Sen efter träningen så blev det att städa och plocka i lägenhet och sedan äta mat. Falukorv, potatis och brunsås :) Jag gick in på hm idag och fynda, älskar att fynda :)

Tunika: 30 kr

Blazer: 70 kr


Jag hade ju tänkt att köpa blazern på Gina, men nu sparar jag iallafall 100 kr på att köpa den från hm. Sen så är dom ju nästan precis likadana så jag kan ha blazern när jag jobbar på Gina ;) Kunderna kommer ändå inte märka någon skillnad :)

Ikväll så blir det att plugga, har 200 sidor kvar i min bok att läsa :/ Och finslipa på min seminarieuppgift till fredagen. Sen så blir det att titta på tv och ta det lugnt :)

 

/ a von o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0