16 jan 11

Fredag 14/1
Idag så var jag ledig, bra skönt :) Vid lunch så blev det att åka upp till hfs med Marcus och hans pappa. Jag köpte blond slingfärg och sedan röd hårfärg. Sen så hämtade jag ut min dator som äntligen har kommit! :D Så när vi kom hem så satte jag mig och började installera. När jag var klar så började jag med håret. Först att dra upp hår i slinghättan, usch vad det är drygt. Sen så ble det att skölja ur och ha i den röda färgen. Resultatet blev bra :) Men jag kommer inte vara det länge, max 2 veckor till. För nu måste jag matcha med kläder, och det gillar jag verkligen inte :( Men jag ska nog bli typ mer åt det brunröda hållet istället för det helröda.



Sen på kvällen så åt vi thaimat hos Marcus föräldrar, det var riktigt starkt men gott :) Sen efter vi ätit, så gick jag hem till lägenheten och fixade mig och sen åkte hem till Saga och Jocke och träffade Saga, Fanny och Fia :) Vi satt och hade en liten förfest innan vi skulle hem till mig och Marcus igen :) Kvällens outfit:


Body: Gina Tricot
Midjeshorts: Gina Tricot
Halsband: Bik Bok

Här är lite andra bilder från kvällen som är tagna med min fina systemkamera :)

Saga, Fia & Cicci :)

Jag & Fia :)

Jag, Fia & Cicci :)

Min Älskling <3

Fia, Saga & Jocke :)

Lördag 15/1
Tur in till Örebro på morgonen för jag skulle jobba på gina 12-17 :) Innan jag började så gick jag till elgiganten för jag skulle byta minneskort till kameran och sen köpa ett rosa usbminne. Sen så hittade jag även en rosa mönstrad trådlös mus som jag ska köpa :) 349 kr kostar det dock :/

Sen så fyndade jag lite på rean på Gina :)

Cerise blus: 49 kr

Vit tunika: 49 kr

Midjeskärp: 29 kr

Sen så har jag även hittat en blazer till ordinarie pris som jag ska köpa :)






































 

Efter jobbet så blev det att åka hem till Jessica ooch hänga där tills bussen skulle gå. Sen när jag kom hem så blev det att kolla på film och sen gå och lägga sig :)

Söndag 16/1
Ledig idag :) Pch söndag betyder ju tvätt dag. Men det var inte mycket tvätt, 4 maskiner bara och det är riktigt skönt :) Sen vid 2 så åkte vi hem till Marcus föräldrar och åt mat, fläskkotlett med potatis o sås och vitlöksbröd. Riktigt gott var det :) Ikväll så blir det att ta det lugnt och packa väskan inför universitetet imorrn. Spännande det ska bli med första dagen :D

/ a von o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0