13 jan 11

Torsdag
Välkomstdag på universitetet idag. Så från 9.30-15.30 så var jag på universitetet. Fick mycket bra och informationsrik info. Sen så köpte jag även 2 böcker i campus bokhandeln. Det blev billigare att köpa dom där, men det var ändå lite dyrt, 400 kr :/ Och jag ska köpa 2 böcker till den först delkursen som pågår i 5 veckor. Sen så blev det att gå runt lite på stan och sen åka hem till ghn. När jag kom hem så hade den här snygga klänningen kommit ut igen på Gina som jag nog ska köpa :) Men som vanligt så är jag osäker på vilken färg, bestäm åt mig! :)

249 kr/st

Sen så gick jag också in på H&M och la till saker i min beställning :)

 

Överdel: 129 kr

Underdel: 99 kr

Väska: 199 kr

Sjal: 59 kr

Korsett: 129 kr

 

Ikväll blir med film och mys. Sen så passade jag på att fynda lite på Nelly :) Jag hade också 100 Nelly pengar så det blev billigare för mig :) Jag har letat länge efter en vit sidenblus, och nu så fick jag äntligen en väldigt billig! ;)

Vit sidenblus: 99 kr

Svarta kilklackar: 99 kr

/ a von o


Kommentarer
Postat av: ellan

blå! :D

2011-01-13 @ 21:19:24
URL: http://ellane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0