12 jan 11

Onsdag
Tur in till Örebro idag. Då blev det gå till biblioteket och fixa några utskrifter och sedan kolla ifall dom hade några böcker som jag behöver låna till universitetet, och då hade dom bara 1 :( Sen så blev det att luncha med Ayla på Saigon. Det var trevligt att sitta och prata om massa olika saker :) Hon ska åka till Thailand samtidigt som mig, så vi ska försöka träffas och umgås där nere :) Sen så blev det att åka hem igen. Min sleeve till framtida mini datorn hade kommit, så jag hämtade ut den :) Sen så blev det att äta spaghetti och köttfärssås med vitlöksbröd som älsklingen hade lagat, så gott så :)

Sen så gick jag in på Gina och hitta den här snygga väskan som jag blev sugen på :) Jag har en liknande, men den använder jag som dataväska. Och när jag köpte den så sålde den slut i stort sett på en gång, så jag måste bestämma mig ifall jag ska köpa en ny :)

299 kr

Ikväll så blir det att kolla på film, ta det lugnt och sedan så ska jag äntligen beställa den rosa mini datorn! :)

 

/ a von o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0