11 jan 11

Måndag 10/1
Idag så blev det julgrans plundring. Det var skönt att få bort granen, men nu är det tomt :/ Sen så blev det att städa hela lägenheten. Diska, dammsuga och plocka. Sen när Marcus kom hem så åt vi mat och sedan tog det lugnt resten av kvällen. Jag testade att färga mitt hår rött, utan att bleka det, men resultatet blev att den var hårbotten som blev röd :/


Tisdag 11/1
Idag så blev det att åka upp till hfs på morgonen och gå till arbetsförmedlingen och fixa en underskrift för aktivitetsstödet. Och sen så gick jag ner till bokhandeln och köpte lite saker till universitetet :) Det som saknas är en svart eller rosa litet pennfodral (helst rosa), en rosa bläckpenna, rosa överstrukningspenna, ett rosa usbminne och sen är jag nog klar :)

Rosa pärm: 19 kr

Rosa plastficka med hjärta: 10 kr

Register: 15 kr

Genomskinlig plastficka: 1 kr

Rosa randig penna: 12 kr

Rosa post-it lappar: 12 kr

Sudd: 8 kr

Stift: 10 kr


När jag kom tillbaka till ghn så träffa jag Saga och Fanny, så vi gick till fiket och fikade. Vi satt där i ca 2 timmar och bara pratade om massa saker :) Sen så blev det att gå hem till Marcus och fylla i ansökan om studiemedel och sen aktivera mitt universitetskort :) Nu känns allt så verkligt, att jag verkligen kommer börja universitetet snart :D Sen så kom Fanny förbi lägenheten för hon hade inte sett den än. Då så blev det att färga håret på Marcus. Så här blev resultatet :)

En riktig snygging :)


Sen så gick jag in på HMs hemsida och jag hitta ett par sommriga kilklackar som jag la till i min hm beställning. Kommer bli jättefint till en vit klänning eller mina svarta höga shorts med ett vitt eller mörkblått linne instoppat :) Fashion points till mig ;D

250 kr (fick 50 kr rabatt)

Ikväll så blir det kvällsmys med Marcus och Fanny. Det blir att dricka vin och äta lite chips :) Sen ska vi bleka mitt hår för att det ska bli en snygg röd färg över hela håret :)

/ a von o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0