1 jan 11

Fredag 31/12
Nyår idag! Började dagen med att åka upp till hfs och handla mat till 3-rätters middagen. All mat för 8 personer blev att kosta ca 1200 kr. Men då blev det 158 kr/ person så det är billigt :) Sen så åkte vi tillbaka till ghn och började fixa oss inför kvällen. Jag satt ju i ca 2 timmar och lockade mitt hår, men snyggt blev det :) sen så åkte vi upp till Cicci och kim och grabbarna började laga maten och Anna & Malin började med desserten. Det tog ca 2,5 timmar att laga 3 rätters middagen.

Till förrätt blev det vitlökstoast med skagenröra, mums :)

 

Till varmrätt så blev det vitlöksgratinerad oxfilé med skivad potatis, bea sås och sallad, mums :)

 

Till efterrätt så blev det typ chokladmousse med degestivekex, jordgubbar och hallon, mums :)

 

Jag var så himla mätt och stinn efter maten, så jag såg ut såhär :P ( Och nej jag är inte gravid, haha)

 

Här är mer bilder från kvällen:

Jag, Cicci, Anna, Malin, Anna och Tobbe :)

Anna och Tobbe :)

Min snygging :)

Jag och Marcus <3

Ett glatt par :)

Jag älskar den här bilden :)

Jag och Cicci :)

Goa Anna :)

Lördag 1/1

Inte bakis idag, gud vad skönt! :) Började med att äta lunch hemma hos mormor, potatis och köttbullar :) Sen så blev det att åka hem till lägenheten och plocka och städa lite :) Sedan så blev det att tvätta lite, har ju inte tvättat på ca 2 veckor så tvättkorgen är full:P Sen under tvätt tiden så passade jag på att beställa lite från hm, måste ju ha lite nytt till thailand iallafall :) Men jag funderar på att klippa av benen på byxdressen så att det blir korta shorts istället för långa, vad tkr ni? :)

Överdel: 129 kr

Underdel: 99 kr

Byxdress: 60 kr (Var på rean ;) hihi)

 

Ikväll så blir det att titta på film, mysa och ta det lugnt :) För imorrn blir det att jobba på Gina :)

 

Söndag 2/1

Idag blev det att åka till örebro på morgonen för jag skulle jobba på Gina 12-18 idag. Innan jag började så lämnade jag tillbaka ett par skoinlägg på din sko. Och jag fick en jättedålig service, butiksbiträdet var verkligen otrevlig mot mig och det gilla jag inte alls :/ Det var väl för att hon inte kunde nekaa returen till mig för man såg på hennes ansiktuttryck att hon ville det. Sen efter jag slutat så åkte jag med Tove (Liv tyler kopia) till stan och sedan upp till Jessica medans jag väntade på bussen. Sen så blev det att åka hem till ghn. Jag köpte en klänning idag från traders som jag har velat haft i över ett halvår :) Och jag tänkte köpa den i somras på tradera, men den slutade på 800 kr :/ Och nu fick jag den för 299 kr :) Och den här var ju slutsåld och eftertraktad överallt. Den kommer att vara så fin att ha till somarn och nere i thailand :)

 

Sen när jag kom hem till ghn, så gick jag in på gina och hitta ett par jättefina blommiga stumpbyxor som jag ska köpa :) Jättefina med en vit klänning och vita espadrillos :)

99 kr

Ikväll så blir det att bara ta det lugnt och sedan kolla på någon film säkert med min älskling :)

 

/ a von o

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0