10 feb 11

Fredag 4/2
Idag blev det att städa på dagen. Sen på dagen så blev det att åka in till Örebro för jag hade seminarium. Det gick väl bra, jag diskuterade dock inte lika mycket som jag hade velat. Efter vi var klara så blev det att åka hem till ghn. Sen så åkte vi hem till Marcus föräldrar och åt lite nachos, drack lite vin och tittade på let's dance. När det var slut så gick vi hem och tittade på film :)

Lördag 5/2
Idag så blev det att fixa lite på dagen. Sen vid halv 3 så åkte vi in till Örebro för vi skulle flytta. Gud vad jpbbigt det är att flytta, speciellt när det inte finns någon hiss. När vi fått in allt så åkte vi ut till ikea och handlade lite. Skrivbord, tv bänk, klapp stolar, lampor och gardiner :) Sen så blev det att plocka ihop mer innan vi åkte hem igen. När jag kom hem till ghn så blev det att titta på film och sen gå och lägga sig.

Söndag 6/2
Idag så är det min och Marcus fyra års dag! <3<3 På dagen så blev det att äta hos Marcus föräldrar, sen åka upp till hfs och lämna kläder hos mormor, svänga förbi Billiga Niklas och kolla lite och sen hämta lite saker till lägenheten hemma hos Fia. Sen så åkte vi förbi lägenheten och fixade oss lite innan vi åkte till Örebro. Vi skulle se Meet the parents-little fockers. När vi kom in till Örebro så åkte vi förbi lägenheten och lämnade sakerna och sedan åkte till bion. Det var väldigt kul, jag rekommenderar den :) Sen så blev det att åka hem och kolla på film :)

Måndag 7/2

Idag blev det en tripp in till Örebro för jag hade föreläsning idag. Efter föreläsningen så gick jag en sväng på stan skaffa mobilt bredband hos telia för 149 kr i mån som jag ska ha i skolan och om jag är på biblioteket. Sen hittade jag bland annat en beige klänning på HM som jag bytte mot en present som jag har fått av Marcus :)

399 kr


Sen så blev det att åka till lägenheten och bygga ihop skrivbordet, det tog 1,5 timma!!! Men man lär sig mycket av att bygga :)

149 kr


Sen så blev det att plocka i lägenheten och hjälpa Fia att måla hennes byrån. Sen så blev det att titta på film och ta det lugnt :) Jag köpte en necessär på HM idag som jag ska använda som plånbok i Thailand :)

30 kr

Tisdag 8/2

Idag så blev det att jobba med seminarieuppgiften med min arbetsgrupp på förmiddagen. Sen så blev det att åka hem till ghn :) Jag och Marcus tog det bara lugnt och han lagade en god middag, marinerad kycklingfilé med pommes och beasås :) Sen så köpte jag en beige skjorta på tradera som jag har letat efter jättelänge :) Det är som jag säger, det jag vill och måste ha får jag alltid ;)

60 kr

Onsdag 9/2

Tur in till Örebro idag och gå på tentastuga :) Man fick bra tips på vad man ska tänka på inför en tenta :) Sen så åkte jag till lägenheten och fixade lite och skruvade ihop tv bänken, det tog typ bara en kvart :P Sen så kom Fia och Sara och vi åt lite glass innan vi åkte ut till Marieberg och Ikea. På Gina så köpte jag en svart blazer och ett halsband med en uggla :)

Bilden på den svarta fanns inte på Ginas hemsida

129 kr


På Ikea så köpte vi lite småsaker :) Sen så blev det att åka hem till lägenheten. Och medans Fia skruvade ihop bokhyllan så satt jag och läste :)

149 kr

Torsdag  10/2

Idag så hade vi seminarium. Och jag tyckte att jag diskuterade mer än förra gången, men jag måste bli bättre!!! När vi var klara så blev det att åka till lägenheten och sen svänga förbi Gina och köpte två stickade tunikor på rean, en vit och en beige :)

49 kr/st


Sen så blev det att gå till bussen och åka hem till ghn. När jag kom hem så blev det att sätta sig lite vid datorn och sen äta kycklingsallad med pasta och ciabatta bröd, mumsigt :) På kvällen så hämtade jag äntligen ut mitt paket som innehöll mina locktångar och dom är jättebra och rosa! :)

300 kr


Ikväll så blir det att ta det lugnt, titta på film, läsa lite och göra lite instuderingsfrågor om jag hinner :)

/ a von o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0