13 feb 11

Fredag 11/2
Idag blev det att åka in till Örebro tidigt då jag och några från klassen skulle träffas och göra instuderingsfrågor tillsammans :) Skönt det är att plugga med andra, för då kör man inte fast och sitter hur länge som helst och inte fattar något :/ Sen så käkade vi lunch vid Shanghai och det var gott :) Kan fler personer i klassen nu, men har ca 30 namn till och lära mig :P Vid 4 så gav jag upp för jag var så borta i huvudet, man ska inte plugga för länge heller :D Så då åkte jag hem till ghn. Det blev att städa lägenheten och fixa sig inför att några brudar skulle komma och spela spel. Sen så slockade jag och Marcus för vi var sååååå himla trötta :)

Lördag 12/2
Idag blev det att lugn och slapp dag. Fick inte så mycket plugg gjort som jag skulle ha velat, attans!! Det kommer att skita sig till veckan :(

Söndag 13/2
Idag blev det ännu en lugn dag, ingen tvättdag idag dock :/ Lilla Amber har glömt att bokat tvätttid och tvättkorgen är full, ooops :D Jag tror att lägenheten i ghn inte är en bra studiemiljö för jag får aldrig så mycket pluggande gjord som jag skulle ha velat. Men jag har lagt upp hur jag ska göra. Först så ska jag lära 2 kapitel ur våran tjockaste bok, sen så ska jag göra klart alla instuderingsfrågor och sist så ska jag skriva upp alla personer(forskare) och deras teorier. Sen så är det bara att plugga in allt de, haha :P

Jag hitta dessa skor på Nelly som jag skulle vilja ha, för jag tror att dom är nästan lika lätta att gå i som i kilklackar. Det är ju en tjock, stabil, träklack :D Och jag gillar verkligen modellen :)

Zhob SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM

399 kr

 

/ a von o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0