3 nov 10

Måndag
Första dagen på starta eget utbildningen :) Det gick bra och vi gjorde typ lära känna övningar hela dagen. Det är väldigt varierande med folk som är där :) Sen efter så blev det att gå runt lite på stan och sedan åka hem till ghn och ta det lugnt resten av kvällen :)

Tisdag
Andra dagen på utbildningen och vi talade då mycket hur vi är som entreprenörer. Vilka våra egenskaper är och vad vi har som gör oss till bra företagare :) Sen så blev det att jobba på gina 15-19. Emelie och Jennie var på Marieberg, så det blev att åka hem till ghn med dom. :) Jennie skulle till fstad, så jag följde med emelie som sällskap :) Sen så blev det att gå och lägga sig på en gång :)

Onsdag
Tredje dagen på utbildningen och nu kan jag alla namn i stort sett :) Vi talade om mentorskap och nätverksbyggande :) Efter utbildningen så åkte jag och jessica ut till ikea och handlade lite. Jag köpte galgar och en flasköppnare :) Sen så åkte vi hem till ghn. Amanda och Evelina kom och vi började skicka ut inbjudningar och planera inför fester :) Vi ska iallafall ha en viphörna, hehe :) Så det är 15 personer, inkl mig, Amanda, Evelina, Jessica och Sofia :) Nu blir det att ta deet lugnt och sen somna tidigt :)

/ a von o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0