27 nov 10

Fredag 26/11
Sthlm resan idag :) Först så blev det att ta halv 7 bussen in till Örebro och sen 8 bussen in till Stockholm :) när vi kom fram så tog vi tunnelbana till hotellet som låg på Östermalmstorg, Clarion Wellington. Sen så åkte vi först tunnelbana i slussen för att möta Jill och sedan ut till Nacka. Vi åt först lunch på Jills jobb och sedan spelade vi bowling och drack lite. Sedan så blev det att gå till köpcentrumet som låg i närheten och kolla lite :) Jag köpte bara en julklapp till Marcus som han valde ut, en skjorta från MQ :)

Sen så åkte vi tillbaka till hotellet och checkade in. Sen så var vi där ett tag och tog det lugnt. En stund senare så åkte jag till stan och kollade lite i butikerna. Jag hittade en röd skjorta från HM som jag köpte :)

H&M: 349 kr
Sen så åkte jag tillbaka till hotellet och vi käkade kvällsbuffe där. Sen så blev det att fixa sig inför kvällen. Senare så kom Patrik till hotellet och grabbarna satt och drack. Sen så drog vi till The bishops arms och satt där hela kvällen :) Vid 1 så drog jag och Marcus till hotellet. Här är några bilder:

Sander :)

Sander och Patrik :)

Älskling :)

Min fina älskling <3

Jag :)

En väldigt glad Amber :)
Lördag 27/11
Grymt trötta på morgonen då vi sov bara 6 timmar ungefär. Sen vid 8 så gick vi ner och åt frukost. När vi var klara så gick vi upp och sov igen. Sander kom förbi vid 9 och skulle med hem. Vid 11 så gick alla upp och började packa & fixa sig. Kl 12 så var det utcheckning. Sen så blev det att åka till centralen och vänta tills tåget skulle gå. När vi kom framtill Örebro så gicl vi till pressbyrån och fikade lite medans vi väntade på bussen. När vi kom till ghn så började vi julpynta. Satte upp våran plast julgran och dekorerade den. Såhär blev resultatet:

Vår fina gran :)

Marcus och granen :)

Jag och granen :)
Och sen så satte vi upp en adventsjulstake :) Sen så blev det att tvätta, 6 maskiner blev det hehe :P Under tvätt tiden så åt jag, Marcus och Sander pizza. Det var gott, men jag orkade inte så mkt :P Ikväll så blir det att kolla på Iron man och ta det lugnt :)

/ a von o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0