9 mars 10

Lite roliga bilder från igår kväll :)



Idag så lämnade jag äntligen in 3 arbeten i rättskunskapen. Rapport om rättegång, rätt eller fel och hemprovet. Samt gjorde klart uppgiften vi fick på lektionen idag :) Sen så gjorde jag oxå klart den sista uppgiften i exporthäftet och lämnade in och skrev rent min loggbok och skickade den till min handledare :)

Sen när vi hade håltimma så åkte jag, erika, jossi och anna upp på stan och gick runt lite. Sen så gick vi till espressohouse och fikade lite. Sen så vart det att dra till expon där jag gjorde en kassa och satte upp dekor på väggarna. Såhär ser det ut nu:)

Steg 4


Steg 3

Steg 2

Steg 1

Sen efter expon så gick jag till stardust och beställde tid för att fylla i tatuering, den kommer att inträffa den 17 mars :) Sen så gick jag hem till lägenheten, gick ner till ica med marcus och cicci och köpte mat :)

Nu blire snart Desperate housewives och cougar town, me love! :)



/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0