3 mars 10

Asså förlåt, jag fattar inte hur jag kan vara så dålig på att uppdatera ibland :P Men nu ska jag berätta vad jag har sysslat med :)

15 dec
Gjorde jag inte så mycket på dagen, typ packade det sista för barca resan. Sen på kvällen så gick jag och fia ut på satin. Vi hade kul :) Men det är SÅ himla jobbigt när massa fula, gamla, jobbiga och äckliga killar ska ragga och dansa med en hela tiden :/


16 dec
Bakis som inåthelvete! Fattar inte hur fan det hände :/ Gick typ runt i lägenheten hela morgonen och spydde, usch säger jag bara! Sen när jag skulle gå ner till bussen så spydde jag mot en vägg sen så spydde jag typ 2 ggr på bussen. Men som tur var så hade jag med mig en påse.

Sen när jag kom hem till marcus så la jag mig i sängen på en gång och låg och vilade/sov tills vi skulle åka. Sen så kommer håkan upp till mig med whisky och säger att jag blir bättre i magen av att dricka det. Så jag drack 2 klunkar av det, fy fan vad äckligt det var!

Men han hade rätt, min mage vart bättre. Så bussresan ner till Skavesta gick bra, och när vi kom in till flygplatsen så fick jag äntligen äta en måltid, och behålla den nere. Flygresan gick jättebra, det tog typ 3 timmar och flyga. När vi landar och kommer ut så är det lite kallt faktiskt.

Sen så åkte vi ut till hotellet och det var jättefint :) När vi kom fram dit så fick vi nycklarna och sedan gick upp på rummet, lämnade våra saker och sen gick ner igen för att äta. Sen blev det sängen efter maten :)

 

 

Vårt hotell

Hotellets rum balkonger

17 dec
Vaknade upp på rummet sen blev det att fixa sig för att gå ner och äta frukost. Kan säga att maten där nere smakar bra skumt :/ Sen så åkte vi ut till en gokart bana där alla karlar deltog. Det var kul och titta på dom, men det var så himla kallt! Frös fan arslet av mig :/

Alla killarna som deltog

De som åkte bäst

Sen så åkte vi på sightseeing i staden vi var i. Det var kul att se massa nytt :) Sen så gick vi på stan och kollade runt lite :) Kul att se olika affärer och sånt :) Blev ett par stövlar då för 200 kr :)

Så gött och se palmer istället för granar

Sen när vi väl kom tillbaka till hotellet så utforskade jag, marcus, johan och emelie det :)

Jag, emelie och johan

Drottningarna av receptionen :P

Så fint :)

hotellet hette hotel olympic :P

fint :)
Sen så gick vi hem till hotellet för att göra oss iordning för spansk afton :) Den var en kul upplevelse. Men gud vad kallt det blev, usch :/ God mat och underhållning :) Sen på hemvägen i bussen så blev det mycket sång, haha johan var värst :P

18 dec
Resa till Barcelona! :) Det tog ungefär 1,5 timme att åka buss dit, men såg fina saker och hus efter vägen :) När vi kom in till barca så gick vi till kyrka la familia först. Tänk om vi kunde ha en sån kyrka i sverige. Jätte fin var den!
Sen så åkte vi till camp no och gick runt pch kolla där :) Skit stor arena var det.

Sen så blev det shopping :) Hitta typ en kofta, en tshirt, väska, navelsmycke, cardigan :) Sen blev det hemfärd. När vi kom hem till hotellet så åt vi mat och sen så tog jag, marcus, emelie och johan det lugnt bara. Spelade kort och så :)

19 dec
Lite shopping och så på stan blev det :) Det roligaste var att vi satt och drack på en bar kl 12 på dan, haha :P Sen gick vi till en affär och köpte lite cider och sen spendera resten av dagen på johan och emelies balkong i solen, bra skönt :) På kvällen så blev det krogrunda. Först så var på en krog som hette typ Toby's. Det var trevligt där för dom hade happy hour och jag drack väldigt goda drinkar :) Sen så gick vi till en rockbar, men där var det inte så kul för jag fick så ont i magen så jag tog taxi hem till hotellet.

20 dec
Gjorde inte så mycket så faktiskt. Tog en promenad med marcus, johan, emelie och deras föräldrar. Sen så satt vi typ bara på hotellet och så. Sen vid halv 3 så åkte vi till flygplatsen. Vi gick runt lite och kollade i texfree affärerna, hittade dock inget :/ Flygresan hem gick bra, tog ca 3 timmar det med.

Sen blev det att åka buss i typ 3 timmar hem till ghn, och jävlar vad kallt det var att komma tebax till sverige, usch!

Sen på jul så hade mamma kommit hem som en överraskning. Så det var jag , jessica, mamma, mormor och morfar som firade jul tillsammans. Sen så åkte jag till ghn och spenderade resten av kvällen där. Jag fick kläder, underkläder, parfymer, smink och annat i julklapp :)

Resten av julhelgen så jobbade jag på gina. Det var verklig full proppat med folk då. Men det gick bra, och jag klarade mig igenom den perioden. :)

På nyår så spenderade jag den hemma hos cicci och kim först. Och då var vi bara tjejer först och sen kim som förfestade. Sen så drog vi hem till tony, och där var det massor med folk, speciellt hfs ä****. Haha ni vet vilka jag menar :P Sen så drog vi hem till sander på efterfest och sen drog jag, marcus och jessica hem till mormor.

Sen det som har hänt efter det är jag fortfarande har varit seg att blogga, haha :P Men det var varit skola, vänner, träning, shopping, utekvällar på krogen och såklart tatuerat mig. :) 

Sen så var jag, fia, amanda och evelina med på modell för en dag på strömpis :) det var en kul erfarenhet. Vi blev upphämtade med limo på resecentrum, sen så blev vi sminkade och fotograferade :)



Evelina, Amanda, Fia och Jag :)



Här kommer lite andra bilder från olika händelser :)


Fia, jag och Amanda hemma hos Evelina på hennes 19 års dag :)

Michaela, Malin, Anna, Lisa och Jag på lisas 19årsdag :)

Jag, Fia, Moa och Anna på Liquid :)

Sen så har jag åkt slalom för första gången :) det var Romme som tog min slalomoskuld, haha :P Men det gick bra, jag är en grym nybörjare med andra ord ;)

Men nu är det bara rutiner i mitt liv; skola, plugg, träning, utekvällar. HAHA jag har inget liv :/

Jag kommer att lägga in massa bilder i ett inlägg bara. Shopping, bilder från utekvällar och övriga bilder :)

/A

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0