8 mars 10

Lördag
Idag så blev det lugnt på dagen. Käkade pizza, spelade kort med marcus och så. Sen så blev det fix och tänkte att det skulle vara lite kul att ta före och efter bilder :)

Före:

Efter:

Sen så spenderade vi hela kvällen hos cicci, blev lite för mycket av det goda, haha ;D

Söndag
Vaknar upp av att mormor har lagat god mat, mums :) Sen så åker vi till ghn och chillar lite där innan vi ska åka till örebro. Sen blev det att frossa hela kvällen. Gött mos!

Måndag
Hade ingen historia idag, så det blev en ledig dag. Gick på stan med marcus och så. Här är dagens outfit:

Pälsmössa: H&M

Tröja: Gina tricot

Leggins: Vero moda

Blev inget köp, men hitta en jättesnygg blus på bik bok som jag kommer förhoppningsvis köpa imorrn :)

Det fanns svart oxå, har ingen aning om vilken jag ska ta :(

Här är en bild på min studentmössa! :)

Taggar till student men ändå inte, måste ge sig ut i vuxenlivet då :( Och jag känner att jag inte är redo!

Sen ikväll så har jag nästan gjort klart alla uppgifter i export, har bara en kvar som blir att göra på lektionen imorrn. :(

 

/ A


Kommentarer
Postat av: erika alm

snygggggooooo ;)<3

2010-03-09 @ 18:01:17
URL: http://eriikaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0