5 mars 10

Torsdag
Det blev en kort skoldag idag, började kl 9 med engelska B och sen så drog jag och jennie upp på stan och mötte upp erika, jossi, jossan och tina. Vi skulle gå på en rättegång som uppgift i rättskunskap. Men den vi tänkte gå på först var stängd, så jag jennie och tina gick på en annan, olovlig körning.

Efter rättegången så gick jag och mötte upp marcus på stan och dom billiga och snygga kavajerna hade kommit in igen på hm. Samt dom grymt snygga legginsen med skinndetaljer på knäna för 149, så det blev ett par sådana.



Fredag
Idag så var det en kort dag i skolan igen, vår lärare för sista lektionen var sjuk. Så jag, jossan, jossi, malin och erika drog upp på stan och kolla runt lite. Jag köpte inget då, men jag ska gå till hm och köpa den snygga, 199 kr gråa kavajen idag efter jag har tvättat klart. '



Sen ikväll så ska jag och marcus gå på alice i underlandet och efter bion så åker vi till hällefors.



Imorrn
Då ska jag hem till cicci och kin på kalas, det ska bli kul och träffa mina små barn igen :)


Här är lite saker som jag har köpt på sista tiden :)

Från HM: 49,50 kr

Från Scorett: 299 kr

Kavaj från Bik Bok: 199 kr och Klänning från HM: 99 kr

Klänning 1 från Gina tricot: 149 kr och klänning 2,3 från HM: 99 kr & 149 kr

Klänning med kedjor från HM: 249 kr och klänning med nitar från HM: 80 kr

Allt beställt från HM

Allt beställt från HM

Beställt från hm

Sen så har jag fått lite presenter oxå från Mr Mist :)


Jacka från HM och Poncho från Accent

Båda från Gina tricot

Klänning från Gina tricot och Skjorta från MQ

Kavaj från Gina tricot
/ A

Kommentarer
Postat av: erika alm

du bara shoppar o shoppar ;)

2010-03-09 @ 18:02:56
URL: http://eriikaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0