28 mars 10

Onsdag
Började med skola på dagen och sen efter skolan så blev det att laga mat och sedan åka och jobba :) Det gick bra, fick testa och ringa när en annan satt bredvid mig. Men det är ju så himla nervöst när man är nybörjare.

Slänger in en bild på en jättesöt topp som jag köpte på hm förut :)


Sen när jag hade slutat så blev det att åka hem till lägenheten, byta om och sedan kom fia, moa och terese och hämta mig för vi skulle hem till moa och fia :) Sen så satt vi där och förfestade lite och drog sedan till strömpis för anna fyllde år. GRATTIS på myndighetsdagen! :) Vi har ett helt gäng där inne och vi hade kul :)

Jag och fia :)

Torsdag
Vaknade upp lite smått bakis idag. Men jag och marcus gick till donkan, köpte varsin toast och sedan gick till H&M för att kolla på The Garden collection. Dom hade inte fått in lika mycket som har på hemsidan. Sedan gick vi för att kolla på nyöppnade Monki. Det var fullproppat med folk och jag gick och kollade lite snabbt bara. Efter det så gick vi till Det nyöppnade Gina tricot, riktigt snyggt var det!

Jag fick present av Marcus:


Han är så så snäll och go :)

Sen på eftermiddagen så blev det att åka iväg och jobba. Fick ringa själv idag och det gick bra :) Sen efter jag slutat så blev det en trevlig kväll med marcus.

Fredag
Hade ett möte med min handledare om projektarbetet på morgonen. Sen så böev det att käka baguette med marcus till frukost och sen tvätta och städa hela dagen. Vi skulle få kompisar på besök :)

Sedan så kom Pjär till marcus och Erika, linnea och Angie till mig :) Vi hade en kul kväll!

Lördag
Käka lunch på kina muren med marcus, alex och pjär. Sedan att åka hem till hällefors. Jag skulle testa min balklänning som mormor har påbörjat med. Den kommer att bli riktigt snygg och bra. Och jag är så jävla stolt över att den blir så billig, lixom under 300 kr! :)


Sen under kvällen så blev det lugnt först och sedan drog vi hem till peter en stund och träffade folk.


Idag
Helt lugn och slapp dag idag. Tv spel, dator, kort och film :) Sen så ser jag fram emot ett påsklov till veckan oxå :) Jag har kommit på vad jag vill ha i studentpresent av min familj oxå, en systemkamera :)

Det är paketet är från Net on Net och kostar 5400 kr.

/ A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0