23 mars 10

Måndag
Kort dag idag.  Efter jag slutat skolan så gick jag, moa, py och marcus ner och fikade på naturens hus. Det var riktigt mysigt att sitta ute i solen :) Sen så blev det plugg resten av kvällen. Har skrivit klart projektarbetet, men nu är det justeringar som måste göras :/

Idag
Började tidigt idag som vanligt. Höll på med projektarbetet och sen hade möte med min handledare. Sen så blev det att åka upp på stan och kika efter klänningen jag vill ha från Gina. Men dom har ju stängt tills på torsdag då dom håller på och flyttar.

Den är jättesnygg och billig oxå, måste ha! :)

Sen så håller jag på att leta efter en döskalle ring. Har hittat på två ställen, men måste bestämma mig för en :)

Idag började jag jobba på VM Media, och första dagen gick jättebra. Lite nervöst bara, men det kommer bli mer nervöst när jag väl ska börja sälja, hihi :)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0