18 mars 10

Måndag
Idag var det UF-mässan i conventum arena. Jag, Mari och Linda var där halv 8 för att börja med montrarna. Vi fick 2 timmar på oss att bli klar, och vi hann. Och nått som är så bra är att min försäljning av produkter hela ständigt ökar.
Sen under mässan så fick jag ett samtal från reffekt och jag fick en arbetsintervju på onsdagen. Sen när mässan och prisutdelning var slut så blev det att dra sig hemåt. Sen på kvällen så fick jag ett samtal från VM media om arbetsintervju på tisdag.

Tisdag
Blev inte den superlånga skoldagen idag, för vi hade ingen expo. Efter skolan så åkte jag till VM media på intervju, och det gick jättebra. Sen så blev det att åka hem och plugga. Och sen på kvällen så blev det desperate housewives och cougar town.

Onsdag
Började morgonen med en arbetsintervju, den gick jättebra oxå. Sen blev det att åka till skolan. Sen vid halv 12 så hade jag tid hos läkarn för att kolla på halsen och hostan. Ingen hjälp får man heller, drick vatten, sov ordentligt. Sen så hade jag tid för att fylla i tatueringen. Sen så blev det att plugga resten av kvällen och titta på greys anatomy.

Idag
Började med engelska och kolla på stolthelt och fördom. Sen blev det att hålla på med projektarbetet. Sen ås har jag kammat hem några nya plagg från H&Ms nya kollektion, the garden collection.

Sen så blev det en ny tröja också från Bik Bok, grymt läcker!

 

Nu blire att titta på troja och försöka plugga lite rättskunskap. :/

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0