14 mars 10

Onsdag
Idag på morgonen så hade vi tema dag i skolan, kärlekens dag. Morgonen började med en föreläsning om sex och relationer. Det var riktigt kul.

Sen så höll vi på med UF resten av dagen. Förberedelser inför UF mässan. Vi fixade visitkort, broschyrer m.m.
Sen så drog jag upp på stan och sedan mötte upp moa och marcus och vi drog hem till moa och fia och lagade mat, riktigt mysigt :) Sen så blev det greys anatomy.

Torsdag
Idag så hade jag ingen skola, för vi skulle gå på jobbmässan. Jag hittade iaf 2 jobb att söka till. Och båda är telefonförsäljar jobb. Hoppas jag får nått utav dom :)

Sen så gick jag och köpte en jättesnygg kavaj/jacka från hm och fick också 100 kr rabatt :)



Sen så fikade jag, moa och marcus på espresso house.

Jag och Moa :)

Efter det så blev det att dra hem till moa, för jag skulle hjälpa henne att organisera hennes garderob :)


Fredag
En vanlig skoldag idag. Sen så blev det att åka till hfs efter skolan. Vi åkte hem till mormor och kollade in klänningen. Hon hade sytt en provklänning av lakan, och bara den var jättebra. Hela klänningen kommer att bli så snygg :)


Sen så hade jag fått mina paket från hm. Det som jag älskade mest var gladiator kilklackarna :)

Sen så åkte vi hem till ghn och lagade mat med emelie och johan, fast det var bröderna som lagade maten :P

Lördag
Hann inte göra så mycket faktiskt. Vakna, äta, åka upp till mormor och hämta grejer och sen åka med bussen till örebro.
Sen under eftermiddagen så fick jag reda på att Cimon, Catja och Andreas från paradise hotel skulle komma till frimis så vi drog till för att kolla. Och vi fick komma in och hälsa och ta kort på dom. Dom var schyssta.



Söndag
Idag blir det ingen rolig dag. Riktig pluggdag då jag har så himla mycket i skolan just nu :( ÅHHHH fy fan vad jobbigt det är!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0