4 aug 10

Lördag
Idag så blev det en lugn dag :) Sitta hemma i lägenheten med Marcus och titta på film. Senare på kvällen så kom Tobbe, Anna och Isa och killarna spelade Worms och chillade.

Söndag
Idag så lagade jag, Marcus, Anna och Tobbe mat. Det blev bakad potatis och hemmagjord skagenröra, super gott! Sen ble vdet att kolla på filmer.
Måndag
Tur in till Örebro. Kommer vara där hela veckan för Marcus ska jobba där. Det blev att gå runt på stan och kolla lite. Sen så träffade jag Moa och hon följde med mig när jag skulle äta. Efter så åkte jag, Anna och Fia ut till Ikea för Fia skulle köpa lite saker till lägenheten. Sen så åkte jag hem till lägenheten och väntade på att Marcus skulle komma hem. Sen så åt Jag, Marcus och Jonte på Lilla Örebro och tog ett varsit glas :)
Tisdag
Hjälpte Fia att flytta lite grejer ur den nya lägenheten idag, fan vad jobbigt det var. Sen så städade vi och målade en spegel vit :) Efter det så blev det att åka hem till lägenheten och ta kort på alla kläder som jag ska sälja :) Sen när Marcus slutade jobbet så åt jag, Marcus och Jonte på donkan och sedan gick hem och tog de lugnt :)
Onsdag
På dagen så tog jag en fika med Fia och Moa. Sen så kopierade jag och fia nycklar till hennes nya lägenhet. Efter det så blev det att åka ut till ikea och kolla på en ny bäddsoffa. Hitta en för 1495 kr. Sen så köpte jag ett vitt överkast och 3 örngott till 3 prydnadskuddar, 2 vita och en beige. Sen så blev det att vara i lägenheten tills Marcus sluta jobbet :) Sen så blev det att ta det lugnt. Sen hade den här supersöta blusen kommit in till Gina. Ska köpa den nästa vecka, får ju lite rabatt då med ;)

Torsdag

Idag så blev det att packa och åka hem till ghn. När jag kom hem så blev det att städa och packa upp. Sen när Marcus kom hem så hämtade jag ut hm paketet. Nu på kvällen så har det bara blivit lugnt. Kollat lite på ikea på vad som behövs köpas :)

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0