27 aug 10

Lördag
Jobb idag på gina. Efter jobbet så blev det att åka hem till ghn och sedan ta det lugnt på kvällen, mysigt :)

Söndag
Tvättdag idag. Hade så himla mycket tvätt så det blev ju att tvätta hela dagen lång :/ På kvällen så blev det film och sedan packa lite för ska vara i Örebro några dagar.

Måndag
Åk in till Örebro på tidigt på morgonen. Och då blev det ju att sova lite och sedan gick upp vid 11. Det var ju så himla fint och varmt ute, så det blev shorts och linne. Me like :D Jag och fia åt lunch på max och sedan gick runt på stan och kollade lite överallt. På kvällen så blev det att tvätta, för vi hade as mkt tvätt här oxå, haha :P Sen blev det film och sova för mig för fia åkte hem till hfs :)

Tisdag
Lite fix och så på dagen. Sen så åkte jag upp på stan och gjorde lite ärenden. Lånade Jessicas internet, posta packet, kolla lite på stan och sen blev det att åka tillbaka till lägenheten och tvätta lite. Marcus kom förbi och sov hos mig. Mysigt :)

Onsdag
Idag så blev det att hänga med Fia när hon skulle lämna in lite CVn på olika jobb. Sedan så gick jag till läkargruppen och tog min sista gardasil spruta, finally. Sen blev det att stressa tillbaka till lägenheten och åka hem till ghn och bara chilla och ta det lugnt :)

Torsdag
Jobb idag på gina 12-18. Det var skönt att jobba :) Hade även på min min jättesnygga blus från gina :)

 

Jag hade jättesvårt att bestämma vilken färg jag skulle ha, men det blev en vit och jag är fortfarande nöjd med beslutet :) Sedan så blev det att åka hem till ghn och ta det lugnt och kolla på Pirates of the Carribean, at worlds end. As länge sen jag såg den filmen :)

Fredag
På dagen så åkte vi upp till hfs, för grabbarna skulle spela tennis. Jag gick till banken och skaffa ett visa kort. En grej med detta kort, i Örebro skulle jag absolut inte kunna skaffa det. För alla säger att man minst måste tjäna 120 000 kr på ett år för att ha det. Men i hfs så sa dom t o m till mig att detta kort är bättre än visa ung som jag har haft, för det har ju fler fördelar. Handla på nätet, kan ta ut pengar utomlands m.m. Sen så blev det att åka tillbaka till ghn och åka till Marcus föräldrar och firar Håkan för han fyller 45 på söndag. Så där blev det smörgåstårta och vin :) När vi hade ätit färdigt så åkte vi till Marcus lägenhet och sedan så kom Emelie, Isa och Natta och dom och jag, Marcus och Robin spelade Alias. En stund senare så kom Emil, Tony, Lassgård och Karin och var med. Men när vi körde killarna mot tjejerna så vann killarna :(

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0