Valborg

I torsdags var det valorg, och man kan säga att det blev ös hos marcus. Det var meningen att vi bara skulle förfesta där och dra vidare nån annan stans sen på kvällen, men det slutade med att typ 30-40 pers var med oss. FY fan säger jag bara.
Det här blev outfiten:

Klänning från Halens

Midjeskärp vintage

OM inte det var nog, så skulle vi städa dagen efter. Man är bakfull som ett svin, flaskor och burkar överallt, skitigt över allt. Fy fan. Och folk var ju båda inne i huset och ute på golvet.

På fredagen så grillade vi, och drack med våra närmaste kompisar bara. Jag kan ju säga nu att  jag är sönderbiten av alla jävla förbaskade myggen!

På lördagen så var jag och marcus barnvakt.  Det var kul förutom att marcus fick utbrott på att det inte gick att titta på film.

Idag så har vi gått 12 hål på golfbanan och nu så sitter jag och gör ett arbete till svenskan, om otrohet. Det är inga bra grejer.

Jag måste ta itu med mitt shoppingberonede, det är trött på att aldrig ha pengar! Men jag är i så stort behov av nya kläder (vad jag själv tkr iaf) Jag är sugen på att köpa det här ifrån Gina




Men vart ska jag få pengar ifrån? Just ja, ljusgrön eller turkosgrön är min nya favoritfärg! It's soo wonderful ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0