23 maj 09

Lång ledig denna vecka, sjukt skönt! :)
I tisdag var jag som sagt i älvsjö som ligger en bit utanför sthlm på sm i ung företagande. Jätte kul tyckte jag.

Dom hade massa smått och gott. Köpte  faktiskt en ihopfällbar lila vattenflaska för ett bra pris. Och jag var ju i stort behov när min egna hade fått ett hål och läckte i min snygga chanel 2.55 look a like från gina :(

Kom hem då vid 5 så då vart det av till lägenheten på en gång.
Desperate houwives, känns ju jävligt pissigt när edie dog precis när hon hade fått reda på allt. Men som sagt, dom gör ju alltid de för att förstöra för oss tittare. Men det var ju också trevligt att se vad alla karaktärerna hade upplevt tillsammans med edie.

Så detta avsnitt nu på tisdag kommer att bli väldigt spännande hoppas jag.

I onsdags så drack vi lite och hade det mysigt. Men sen på kvällen gick det utför för mig, inte så roligt kan jag säga.
Blev lugnt i torsdags och igår så drack vi igen. Vi hade det kul hos moa. Vi styrde upp ett litet porrparty hon och jag ;)

Idag blir det nog lugnt tror jag, Är inte så sugen att gå ut faktiskt.

Hitta en söt klänning från min favorit sida/affär:



Söt och skön till sommaren och ett bra pris med :)

Massor med kärlek till M!

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0