Torsdag

Igår hade det gått en vecka sen älskling åkte, saknar han så himla mkt♥    :(

I tisdags så blev den UF mässan, hitta iaf lite kul :)
• Billigt löshår
• Cheerleading kläder
• Strumpeband med förvaringsficka

Nu måste jag komma på en bra idé som verkligen kommer sälja, men vad? Några tips? :)

Idag är det ju praktik då. Började med att skriva in gästenkäterna, fylla på med varor och nu sitta lite på internet :P 

Jag sålde min gamla mobil till flumm moa, så jag köpte en ny idag för 300 :)



Världens snyggaste färg!


Det vart step igår, det var lite jobbigt på styrkan på tanke att jag inte tränade förra veckan.
På söndag blire afropowerdance, har saknat det så hilma mkt!

puss puss
♥   ♥   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0