Äntligen fredag!

Friday is finally here!
Nu är det äntligen fredag, och det betyder avslappning, wiie!

Idag på praktiken så har jag äntligen lärt mig hur man svara i telefon. I början så var det lite svårt när jag väl talade så alldagligt, men nu går det bättre. Och jag har fått beröm av mina kollegor hur snabbt jag lär mig och vad duktig jag är :)

Ikväll ska jag hem till skratt  cicci :D Det blir en lugn kväll.
Men imorrn blire party när vi firar hennes kille :)

Talade med Marcus idag, och jag är så himla avis! Dom var på ett köpcentrum som hade 7 vånigar, lika stora som fotbollsplanar och allt var jättebilligt! Gud vad jag vill vara med han där nere. :/ Sol, bad, shopping och annat kul.

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0