Shopaholic

Nu har min älskling äntligen kommit hem! Och det är så himla skönt.
På dagen så städade jag hela huset typ, och packade upp mina kläder. Sen vid halv 12 så kommer någon upp för trappen och då är det han! Med en gyllenbrun hy, jeansshorts, vit tshirt, vitt snäckarmband, svart klocka, vitt halsband och en hiphop keps. Jag bara sjönk ner i stolen när jag såg honom.

Såklart får man ju inte glömma dom fantastiska presenterna jag fick:

Plus ett par ray ban pilotglasögon & 2 limpor <3

I Måndags så åkte jag och syster först till min lägenhet och gjorde smoothies, asgooda!
Sen åkte vi ut till marieberg och då köpte jag

Shorts Bik bok
Tygskor Euroshop
Kofta Bik Bok

Sen har jag ju handlat lite på tradera med



Nu ska jag verkligen inte handla nå mer, jag måste ta itu med mitt shoppingberoende.

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0